Bicykl „poskládaný“ do obálky v kampani prodejce jízdních kol

Direct mail indonéského řetězce s bicykly propagoval názorným způsobem přednosti nové řady skládacích kol.

Folded Fun

Zadavatel: Rodalink
Agentura: The Drawing Squad
Země: Indonésie
Rok: 2009

Zadání

Společnost Rodalink je jedním z největších indonéských prodejců jízdních kol. Letos v červenci zařadila do prodeje novou řadu skládacích bicyklů Dahon a chtěla ji propagovat v cílové skupině nových potenciálních zákazníků, kteří dosud žádné kolo nevlastnili.


Řešení

Agentura The Drawing Squad připravila kreativní direct mail a rozeslala jej na pečlivě vybranou databázi osob, které v dřívějším průzkumu uvedly, že nikdy nevlastnily bicykl.

Hlavním sdělením mělo být, že jízda na kole je zábava a se skládacím kolem Dahon navíc velmi jednoduchá. Zásilka samotná proto jednoduchost a zábavu symbolizovala.

Adresáti obdrželi obyčejnou obálku potištěnou heslem: „To, co je uvnitř, vás vezme ven.“

V obálce pak našli několikrát přeložený papír, který ve výchozím stavu zobrazoval poskládané kolo Dahon, a s tím, jak papír rozevírali, velmi jednoduše „skládali“ celý bicykl. Na papíře pak pokračoval text z obálky: „a je to připravené během sekundy.“

Druhá strana letáku obsahovala nabídku konkrétních modelů a kontaktní údaje.


Výsledek

Návštěvnost stránek Rodalink se během několika dní po rozeslání direct mailu ztrojnásobila a podle vyjádření agentury byl klient s dopadem kampaně na prodej skládacích kol velmi spokojen.



inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT