Benchmarking kontaktních center na konferenci Customer Contact 2016

Zdeněk Bohuslav z OpenOne seznámí účastníky Customer Contact se zjištěními z průzkumu Benchmarking kontaktních center. Toho se v roce 2015 se zúčastnilo 29 společností s 2665 operátory.

Program a možnost registrace na konferenci najdete na www.customercontact.cz.

Benchmarking kontaktních center srovnává vždy data za celý kalendářní rok zpětně. Účastníky jsou zatím výhradně interní kontaktní centra, a to zejména z odvětví bankovnictví, pojišťovnictví, finančních služeb a utilit.

Srovnání je velmi podrobné a zaměřuje se na celé spektrum fungování kontaktních center, respondenti odpovídají na desítky otázek v každé ze sedmi oblastí (Základní informace, Lidé a procesy, Finanční ukazatele, KPIs kontaktního centra, Prodej, Technologie, Spokojenost zákazníků).

V roce 2015 se OpenOne Benchmarkingu zúčastnilo 29 společností s 2665 operátory.

Společnost OpenOne připravila nezávislé porovnání kontaktních center v ČR a SR již potřetí.

Mezi nejzajímavější zjištění ročníku 2015 patří například velmi vysoká fluktuace operátorů ve výši 38 %, stagnace platů operátorů i supervizorů, průměrná odezva na email v délce 22 hodin, velmi nízká dovolatelnost 45 %, jen 21% podíl kontaktních center s linkou zdarma…a mnoho desítek dalších.

Zdroj: OpenOne



24. Květen 2016

Štítky:  , ,

inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT