Baťa spustil nový globální web

Společnost Baťa, řízená z centrály ve švýcarském Lausanne, spustila novou verzi centrálních webových stránek bata.com.

Cílem webu je představit značku jako trendového hráče na trhu módy.

Centrální stránky slouží jako globální vstup do národních webů a zároveň poskytují základní informace o botách, např. použité materiály, způsoby údržby, velikosti podle různých oblastí apod.

Kromě toho nabízejí také detailní údaje o společnosti Baťa a nechybí ani přiblížení její historie.

Vstup na bata.com představuje geografický rozcestník, který je reprezentován přehledem zemí (podle světadílů), v nichž firma Baťa působí – těch je více než 70 s celkovým počtem 5 tisíc prodejen.

Baťa má 12 vlastních značek, u kterých provádí vývoj a zajišťuje produkci. Disponují také svým vlastním Research and Development centrem, které se zabývá novými technologiemi. Všechny tyto značky mají svou základnu na webu bata.com.

Každé zemi je na webu věnována vlastní stránka. Zejména v rozvojových částech světa je problém vybudovat a provozovat vlastní web, některé z lokálních stránek mají proto občas formu prezentace samotné země, nikoli pouze značky Baťa.

Autorem nového webu je agentura SYMBIO.



26. Březen 2010

Štítky:  , ,

inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT