Banner s rozšířenou realitou ukazoval, co můžete dostat za jeden dolar

Burger King ve své on-line kampani předváděl zákazníkům, v co všechno se může změnit jejich dolarová bankovka, zavítají-li do restaurací této značky.

BK Augmented Reality Banner

Zadavatel: Burger King
Agentura:
Crispin Porter + Bogusky
Země: USA
Rok: 2010

Zadání

V době, kdy se ve Spojených státech mnoho lidí snaží příliš neutrácet, přišel americký řetězec rychlého občerstvení Burger King s nabídkou „dolarového menu“.

Nastavil cenu u vybraných produktů na pouhý jeden dolar a chtěl tuto speciální akci propagovat on-line kampaní.


Řešení

Burger King se rozhodl ukázat zákazníkům hodnotu jediné dolarové bankovky.

Agentura Crispin Porter + Bogusky vytvořila on-line banner využívající rozšířené reality, který uživatelům s webkamerou předváděl, co vše si mohou u Burger King pořídit za pouhý dolar.

Zatímco jiné AR aplikace využívají ke svému fungování speciálních značek či symbolů vytištěných na papíře nebo třeba přímo na výrobku, v tomto případě stačilo lidem sáhnout do peněženky pro běžnou jednodolarovku.

Jakmile prostřednictvím banneru aktivovali svou webkameru a umístili bankovku do určeného prostoru v rámci okénka aplikace, začaly se na místě bankovky objevovat produkty, které si mohou zákazníci právě za tento jeden dolar u Burger King zakoupit. Při každém otočení bankovky se produkt změnil.

Změnit produkt bylo možné také tím, že uživatel „snědl“ ten aktuální – aplikace totiž dokázala rozpoznat otevření úst a zakousnutí se do virtuálního burgeru.

Nakonec přišla na řadu funkce rozpoznání obličeje, která nahradila obličej člověka před kamerou obličejem maskota značky.

Na fungování aplikace se můžete podívat na následujícím videu:




inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT