Aukro v TV spotech nabídne akční zboží na příští den

Nová TV kampaň Aukra od Konektoru bude od 15. 11. rozšířena o akční nabídku. Zákazníci budou na internetu hledat náhodně rozmístěné produkty s velkou slevou.

Na Aukru, které původně sloužilo hlavně jako aukční server, sílí v poslední době nový trend. Čím dál víc – dnes kolem 80 % transakcí – probíhá přes pevně dané ceny prostřednictvím tlačítka Kup teď. Zboží přitom pochází především od výrobců či přímých prodejců.

Aukro se nyní rozhodlo tento trend využít a posílit. Podzimní kampaň, kterou připravila agentura Konektor, v sobě tak spojuje klasickou mediální kampaň v televizi s prvky direct marketingu. Tedy nejen “imagetvorný” TV spot, který nám říká něco o značce jako takové, ale i přímá interaktivita s divákem a potenciálním či stávajícím zákazníkem Aukra.

Kampaň začala samostatnou TV částí, která již probíhá.

Reklamní TV spot Aukro:



Poslední čtyři týdny kampaně od pondělí 15. 11. pak Aukro kdekoli na svých stránkách mezi ostatními nabídkami začne rozmisťovat produkty, jež bude možné získat přes tlačítko Kup teď se slevou.

Půjde o atraktivní produkty jako snowboardy, robotické vysavače, kávovary, notebooky a další, které budou levnější o desítky procent. Od 15. 11. se vždy v pondělí a úterý lidé na závěr televizního spotu dozvědí, jaké předměty jsou na stránkách Aukra ukryty a za kolik.

Následně bude stačit brouzdat a klikat a brouzdat a klikat… Kdo první na předmět klikne, toho je (po zaplacení).

Jde o akční nabídku stejně jako v jakémkoli kamenném nákupním centru, jen přizpůsobenou internetové realitě. Zákazník si ji musí najít a musí být rychlý.

Tato část kampaně by měla běžet 4 týdny.



22. Říjen 2010

Štítky:  , , , ,

inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT