Atraktivní dívky ve spodním prádle + jejich on-line přenos 24 hodin denně = úspěšná guerrilla kampaň

Výrobce oblečení Diesel realizoval před dvěma lety on-line kampaň, o níž mnoho návštěvníků ani nevědělo, že to kampaň je, přesto si získala velkou publicitu a dosáhla výborných výsledků.

Heidies 15 MB of fame


Zadání

Známá módní značka Diesel chtěla zvýšit návštěvnost stránek diesel.com, posílit vztah zákazníků ke značce a představit novou kolekci spodního prádla.


Řešení

Švédská digitální agentura Farfar vymyslela „guerilla“ kampaň. V uvozovkách proto, že nešlo o skutečnou guerillu, neboť se vše odehrávalo přímo na stránkách diesel.com za plného vědomí a souhlasu Dieselu.

V čem kampaň spočívala?

Po zadání adresy www.diesel.com se objevila stránka s logem HEIDIES (které designem připomínalo původní logo DIESEL) a videem se dvěma atraktivními dívkami oznamujícími, že napadly doménu diesel.com, ukradly dosud neuvedenou kolekci spodního prádla Diesel a unesly jednoho z prodavačů Dieselu.

Dále vysvětlují, že se chtějí stát slavnými modelkami a toto je jejich způsob, jak získat svých „15 MB slávy“. Pokud Diesel nesplní jejich požadavky (umožnit jim on-line přenos prostřednictvím diesel.com, zaměstnat je jako modelky a přejmenovat značku na Heidies), zničí celou připravenou kolekci spodního prádla a pak přijde řada na uneseného zaměstnance.

Dívky byly po dobu pěti dní, 24 hodin denně, pod dohledem 6 kamer s on-line přenosem na stránky diesel.com. Po většinu této doby na sobě měly pouze spodní prádlo Diesel („ukradenou“ novou kolekci), stejně jako jejich „rukojmí“.

Z oficiálních stránek značky Diesel se tak na pět dní stal interaktivní blog Heidies. Co se na stránkách během této doby dělo nejlépe zachycuje následující video:



Výsledek

Během kampaně zaznamenaly stránky diesel.com o 600 % vyšší návštěvnost než v době „před Heidies“.

O kampani byly napsány stovky blogů a diskusních příspěvků, informace o ní se virálně šířila a na YouTube patřila videa Heidies mezi nejsledovanější.



inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT