Asie je blízko. Najdete ji na dně balíku DHL.

DHL pomocí vizuálního efektu prodloužila dno poštovního balíku až do Asie.

Nizozemská kancelář agentury Ogilvy dostala za úkol získat pozornost zákazníků pro superrychlou službu DHL z Asie.

Krabice, které DHL poskytuje, byly pro tento účel vystlány velice zvláštním způsobem.

Výplň na dně krabice ukazovala další otevřenou krabici a dohromady tyto krabice tvořly dlouhý „tunel“. Na konci „tunelu“ jste mohli spatřit Asiata, který něco předává.

Ve verzi pro zboží z Hongkongu předával balíček s hračkou, ve verzi pro Šanghaj notebook a ve verzi pro Peking botu. Slogan říkal: „Nejrychlejší cesta do Hongkongu/Šan­ghaje/Pekingu“.



Realizace: 2008

31. Leden 2011

Štítky:  , , , ,

inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT