Argentinská banka posílala poštou malé matrace

Direct mail měl pomoci pozdnímu vstupu banky na trh vyšší klientely.

Tradicí argentinských imigrantů je schovávat cennosti pod matraci.

Toho využila agentura CP Comunication Proximity a rozeslala potenciálním klientům Banco Privado trojrozměrný mailing – krabičku, která obsahovala malou matraci.

Pod matrací pak adresát našel to nejcennější, totiž zlatou kartu Visa.

Text: „Dědeček vás naučil něco, co si budete navždy pamatovat. Abychom vám pomohli uchovat jeho radu, zvěčnili jsme jí do plastu. Je to Visa Gold od Banco Privado. Teď ji můžete proměnit na hotové peníze.“

Agentura: CP Comunication Proximity

Klient: Banco Privado

Země: Argentina

Rok: 2007



inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT