Aplikace pro iPhone pozná z fotky model auta – kampaň britského webu

Další z originálních marketingových aplikací pro Apple iPhone tentokrát pomáhala britskému inzertnímu serveru zvýšit prodeje aut.

AutoTrader Mobile

Zadavatel: Trader Media Group
Agentura: SapientNitro
Země: Velká Británie
Rok: 2010

Zadání

AutoTrader je jednak tištěný časopis, jednak nejnavštěvovanější britský web o autech. On-line verze slouží především jako propracovaná inzertní platforma pro soukromé osoby i podnikatele a také jako zdroj recenzí a tipů pro nákup ojetého vozu.

Úkolem kampaně bylo získat nové zákazníky, kteří budou prostřednictvím AutoTraderu nakupovat nabízené automobily.


Řešení

Agentura SapientNitro vytvořila mobilní aplikaci, jež maximálně usnadní výběr a nákup nového auta.

Aplikace určená pro Apple iPhone umožňuje lidem identifikovat značku a model automobilu, který se jim líbí, a to přímo na ulici. Stačí ji spustit a pomocí fotoaparátu zachytit registrační značku vozidla. O zbytek se postará Auto Trader Mobile, jak se aplikace nazývá.

Díky schopnosti rozeznat text „přečte“ vyfotografovanou značku a porovná ji s databází britské Driver and Vehicle Licensing Agency, která shromažďuje informace o řidičích a vozidlech. Aplikace tak zjistí, o jakou značku a model auta se jedná, a následně vyhledá v nabídce AutoTrader odpovídající vozy a také související články a recenze.

Nechybí samozřejmě možnost filtrovat nabídky například podle lokality, technických parametrů vozu, nebo ceny, a pokud se uživateli některý automobil opravdu zalíbí, může si přímo z aplikace sjednat zkušební jízdu s prodejcem. Oblíbené nabídky je možné uložit do „garáže“.

Fungování aplikace si můžete prohlédnout na následujícím videu:



Výsledek

Během dvou dní se stal Auto Trader Mobile nejstahovanější bezplatnou aplikací na britském iTunes.



inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT