Aplikace Pojď na pivo úspěšná na Facebooku

On-line aplikaci Pojď na pivo, kterou spustil pivovar Pilsner Urquell, využívá na Facebooku už šestnáct tisíc uživatelů a bylo jejím prostřednictvím dohodnuto přes 1 000 setkání.

O spuštění aplikace jsme informovali v tomto článku.

Aplikace umožňuje jednoduše vybrat místo setkání v některé z nabízených a ověřených hospod, ale i kdekoliv jinde. Pojď na pivo funguje od října, kdy byla spuštěna promo kampaň k finále hlasování o podobu Pilsner Urquell Pub Guidu 2010. Z něj čerpá i tipy na hospody, kde lze setkání uskutečnit.

„Místo setkání lze zvolit jakékoliv, volbu ulehčuje mapa s mnoha sty podniky začleněnými v programu Pilsner Urquell Pub Guide. Nabízený je zde i aktuální žebříček TOP 10 nejlépe hodnocených provozoven, které zaručují ty nejlepší gastronomické zážitky. Díky další letošní novince v souvislosti s Pilsner Urquell Pub Guide, SMS hlasování, je hodnocení a doporučení hospod naprosto spontánní,“ říká Karel Kraus, manažer značky Pilsner Urquell.

Za necelé dva měsíce od spuštění přišlo přes 30 tisíc hlasů přes textové zprávy.

Pilsner Urquell Pub Guide je příručka obsahující hodnocení hospod podle kvality piva, jídla a dalších služeb. Každoročně vychází tištěná publikace s tipy na nejlepších sto restaurací po celé republice. Tento rok bylo celkově posláno již přes 150 tisíc hlasů.



Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT