Animovaná URL jako reklamní médium v kampani půjčovny Sixt

Autopůjčovna Sixt využila ve své kampani v Německu inovativního on-line kanálu, aby upoutala pozornost návštěvníků a přivedla je na své stránky.

Animated URL

Zadavatel: Sixt
Agentura: Jung von Matt
Země: Německo
Rok: 2009

Zadání

Významná síť autopůjčoven Sixt chtěla propagovat své služby na největší německé on-line platformě pro půjčování aut, kterou je server mietwagen.de.

Cílem bylo prezentovat značku Sixt originálním způsobem tak, aby si reklamy všimlo co nejvíce zájemců o zapůjčení vozu.


Řešení

Agentura Jung von Matt přišla se zcela novým komunikačním kanálem. Tím se stala URL v adresním řádku internetového prohlížeče.

Pomocí JavaScriptu byla na portálu mietwagen.de vytvořena animovaná adresa stránky. V adresním řádku se proháněla autíčka složená z ASCII znaků, která měla různou velikost, jezdila různými rychlostmi a dokonce se předjížděla.

Pohybující se objekty v místě, kde jsou návštěvníci zvyklí na statický text, upoutávaly pozornost zájemců o zapůjčení automobilu.

Po chvíli přestala v adresním řádku jezdit autíčka a objevil se postupně text:

„O něco menší – výhodné sazby – na www.sixt-leasing.de.“

Animovanou URL si můžete prohlédnout na této stránce nebo na následujícím videu:



Výsledek

Kampaň rychle vyvolala buzz na Twitteru a blozích a znatelně zvýšila návštěvnost stránek sixt-leasing.de a mietwagen.de.



Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT