Průzkum: Americké firmy přestávají škrtat marketingové výdaje, věří v ekonomický obrat

Podle on-line průzkumu společnosti StrongMail ve Spojených státech 85 % firem zachová nebo zvýší marketingové výdaje ve druhé polovině roku.

Z výsledků průzkumu a vyjádření dotazovaných manažerů je patrný sílící optimismus a víra v brzké zlepšení vývoje ekonomiky. 42 % respondentů odpovědělo, že marketingové rozpočty ve druhé polovině letošního roku navýší a dalších 43 procent má v plánu zachovat výdaje na marketing na současné úrovni.

Dobrá nálada se projevuje také v odhadech vývoje prodejů. Pouze 15 procent dotazovaných očekává pokles prodejů v následujícím půlroce oproti 37 % v průzkumu z prosince 2008.

Dotazování proběhlo v květnu mezi necelou tisícovkou amerických manažerů z různých oborů.


Zdroj: btobonline.com



24. Červenec 2009

Štítky:  ,

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT