Aktuální program konference Dny direct marketingu

Pouhé čtyři týdny nás dělí od největší direct marketingové události tohoto roku, konference Dny direct marketingu. Přinášíme vám proto aktuální program konference nabitý špičkovými odborníky od nás i ze světa. Přijďte a nechte se inspirovat profesionály. Přijďte a odhalte tajemství nejefektivnější formy marketingu.

Chci objednat vstupenky ihned

Program prvního dne konference (2. září 2009)

8.30 – 9.00 Registrace účastníků
9.00 – 9.10 Úvod konference


9.10 – 9.40 Neadresný mailing pohledem zevnitř

Vše o neadresném mailingu a distribuční společnosti, netradičním pohledem. Prezentace bude popisovat proces zakázky neadresné distribuce, jak začíná a končí proces neadresné distribuce. Co se odehrává za dveřmi distribuční společnosti.

Michala Malčikovová, Obchodní ředitelka, Česká Distribuční a.s.
Martin Kučera, Člen představenstva, Česká Distribuční a.s.

9.40 – 10.15 Jak maloobchodní řetězce využívají neadresně distribuované le­táky

Koncepty periodických letáků. Frekvence, cílení, speciální projekty. Kvalita distribuce letáků v Česku.

Panel zadavatelů neadresné distribuce moderuje Tomáš Pavlíček, ředitel, C-Print

Účastníci: Zástupci maloobchodních sítí


10.15 – 10.30 Coffee break


10.30 – 11.15 Nejlepší české direct mailové kampaně v podání jejich autorů z kreativních oddělení agentur

Své hosty, tvůrce českých DM kampaní a účastníky soutěže Český direkt, uvede Tomáš Hájek, výkonný ředitel ADMAZ

Účastníci:

Jan Havlíček, kreativní ředitel Ogilvy
Richard Stiebitz, kreativní ředitel Wunderman

11.15 – 11.35 Direct mail – nové možnosti výroby a distribuce

Webové služby otevírají nové možnosti kombinace klasického direct mailu. Kombinace DM a webového dotazníku – tento způsob zvyšuje response a snižuje náklady, webové publikování poštovních dokumentů snižuje náklady a zvyšuje možnosti variabilní reklamy. Web to print (direct mail) snižuje administrativu řízení zakázek, zvyšuje produktivitu výroby, automatizuje proces opakovaných zakázek.

Miloš Červinka, ředitel, INFAS

11.35 – 11.55 Obchodní dopisy, které dokázaly prodat

Ukázky úspěšných nabídkových dopisů z historie direct mailu převážně britské a americké provenience. Podívejte se, jak vypadaly inteligentní nabídky, které měly úspěch při prodeji produktů a služeb.

Alan Ostárek, vedoucí projektu iDirekt.cz, B2B Media

11.55 – 12.15 Trans promo

Obchodní nabídka umístěná přímo na transakčním dokumentu – segmentovaná a přesně zacílená díky pochopení zákazníka, vycházející ze znalosti transakčních dat. Několik případových studií ze zahraničí představí poskytovatel této služby v Česku.

Robert Domnosil, ředitel, Boom Tisk

12.15 – 12.30 Cílem je spokojenost a loajalita klientů

Dodavatelé služeb budují prostřednictvím tištěných výpisů za služby (transakčních tiskovin) vztah se svými klienty. Přechod na transpromo či další formy One-to-One marketingu je v následujícím období pouze otázkou aktuální potřeby nebo příležitosti dodavatele služeb.

Pavel Tabášek, obchodní ředitel, Impromat (Infoprint Solutions Company), Praha
Martin Novotný, odborný konzultant, Grafie CZ, Praha


12.30 – 13.30 Oběd


13.30 – 14.15 Direct Marketing in 2009 – Media, Markets, Metrics & Morals

Diskuse o enormních změnách, které hýbou dnešním světem a o tom, že porozumění direct marketingu může být tím, co potřebujeme k jejich překonání.

Rory Sutherland, Creative Vicepresident, OgilvyOne Worldwide


14.15 – 14.45 Jak ŠkodaAuto marketingově podporuje dealerskou síť?

Práce s daty a využívání direct marketingu při podpoře dealerské sítě ŠkodyAuto. Společná prezentace zástupce klienta a marketingové agentury.

Miroslav Cimr, Komunikace – Česká republika, ŠKODA AUTO
Václav Filip, Business Director, Lighthouse Marketing Solutions

14.45 – 15.05 Direct marketing – Od vize ke kampaním a z kampaní výsledky!

Zamyšlení nad tím, jak převést vizi do reálných výsledků. Příklady z praxe.

Lucie Staňková, Business Consultant, SAS Institute


15.05 – 15.20 Coffee Break

15.20 – 16.00 Panelová diskuse ředitelů reklamních agentur

Ustoupí klasický direct marketing v budoucnu online komunikaci nebo budeme svědky rostoucí integrace těchto kanálů? Zákaznická data jsou klíčem k úspěšnému direct marketingu. Jak tohoto faktu využívají specializované agentury a jaké zde vidí nové příležitosti?

Účastníci, ředitelé agentur:

Naďa Šolcová, Mather RMG
Pavel Matějíček, OgilvyOne
Martin Lochmann, Proximity Prague
Marek Řídký, Underline
Evžen Drtina, Wunderman

Moderuje: Jakub Oth, B2B Media

16.00 – 16.30 Budeme mít Nectar v Česku?

Nectar, multibrandový věrnostní program, je skvělá myšlenka. Navíc orientovaná na zákazníka. Bude projekt Nectar inspirovat velké hráče na českém trhu?

Naďa Šolcová, ředitelka, Mather RMG

16.30 – 17.00 Úspěšná segmentace pro Rusko

Segmentaci 50 mil. zákazníků na ruském trhu pro společnost MTS, největšího mobilního operátora v Rusku, realizovala na přelomu roku 2008 a 9 česká pobočka agentury Wunderman.

Milan Janecký, Team leader, Wunderman




Program druhého dne konference (3. září 2009)

8.30 – 9.00 Registrace účastníků
9.00 – 9.10 Úvod konference


9.10 – 9.50 Umění konverzace v digitálním světě

Středem pozornosti dnešního marketingového světa je digitální konverzace, a to, jak se zákazníky, tak i mezi nimi navzájem. Pro obchodníky neexistuje nic cennějšího, pro agentury není větší výzvy – zvláště dnes, kdy jsou informace o zákazníkovi dostupné doslova všude a v reálném čase.V dnešní době máme jedinečnou možnost zkvalitnit komunikaci se zákazníkem v takové míře, jako ještě nikdy dříve.Daniel Morel bude hovořit o tom, jak mohou být obchodníci, kteří správně využívají svých datových zdrojů o několik kroků napřed při vytváření přesvědčivé komunikace. A to zvláště ve světě, kde je vše digitální.

Daniel Morel, Chairman&CEO Wunderman Worldwide

9.50 – 10.30 Internet Effectiveness Awards

Vítězové české Internet Effectiveness Awards představí úspěšné případové studie z českého trhu.

Tomáš Jindříšek, ředitel, OgilvyInteractive
Daniel Kafka, marketingový specialista, První multimediální
Robert Haas, marketingový a obchodní ředitel, SYMBIO

10.30 – 10.50 Český Neckermann boduje na internetu

S Neckermanem si v NeckCasinu zahrálo už více než sto tisíc stávajících zákazníků a připojily se desetitisíce nových hráčů. Úspěšný projekt na www.neckerman.cz je dílem české kanceláře Neckermanu.

Bohumil Karafiát, ředitel, Neckerman ČR


10.50 – 11.05 Coffee break

11.05 – 11.40 Světový digital marketing přímo od pramene

Nechte se inspirovat nejlepšími digitálními kampaněmi, které v poslední době vznikly v dílně These Days. Některé jsou lokální, některé globální, všechny jsou ovšem kreativní a účinné. Klíčovými body této přednášky jsou informace a inspirace – zjistěte jaké jsou nejnovější triky a trendy, které můžete použít i pro své vlastní interaktivní kampaně.

Erwin Jansen, CEO These Days

11.40 – 12.10 Direct Response kampaně na mobilním telefonu

Prezentace představí mobilní telefon jako nový reklamně komunikační prostředek a jeho výhody oproti již zavedeným mediatypům. Součástí prezentace bude vysvětlení možností reklamy na mobilních telefonech a demonstrace ukázkového příkladu reklamní kampaně velkého inzerenta realizované pomocí zasílání cílených SMS a MMS zpráv a její výsledky.

Michal Němec, Vice President Portal & Content Services, T-Mobile Czech Republic

12.10 – 12.30 Úspěšné světové virální kampaně

Jaký musí být virální spot, aby podpořil Vaši komunikační kampaň? Podívejte se na virály, které to dokázaly.

Dana Nováková, Client Service Director, Underline


12.30 – 13.45 Oběd


13.45 – 14.30 Jak outsourcovat kontaktní centrum

V přednášce zazní praktické rady k organizaci výběrových řízení, budou představeny různé cenové modely pro odměňování call centra. Dozvíte se, jak outsourcovat a přitom si udržet váš obchod i data plně pod kontrolou.

Jozef Biroš, ředitel, Proveon

14.30 – 15.15 Využití kontaktního centra v rámci marketingové kampaně

Jak zapojit kontaktní centrum do vaší kampaně. Pasivní, aktivní telemarketing. E-mailing a SMS. Příklady z praxe.

Miloslav Pexa, ředitel, Cortex

15.15 – 16.00 Propojení call centra a databázových služeb

Ukážeme vám jak koordinovat tato zdánlivě odlišná odvětví, která jsou ve skutečnosti velmi silně propojena. Výsledkem jsou marketingová řešení, která vedou k úspěšnému prodeji a kvalitní péči o vaše zákazníky.

Robert Stehlík, ředitel, Dinsight


Program konference v PDF ke stažení zde.
Případné změny programu vyhrazeny.




Cena dvoudenní konference: 8 900 Kč + DPH
Cena za 1 den konference: 5 900 Kč + DPH

Vstupenky na konferenci objednávejte:

  1. Přes registrační formulář na www.b2bmedia.cz
  2. E-mailem: oto.kuttich@b2bmedia.cz
  3. Telefonicky: Oto Kuttich, 733 584 734
  4. Faxem: 224 872 007




Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT