Agentura vztyčila stojan pouličního osvětlení, aby demonstrovala účinky přípravku Clavin

Ze dne na den se jedna z lamp pouličního osvětlení v Praze napřímila. Vysvětlení nabídla krabička Clavinu, doplňku stravy ke zkvalitnění erekce. Ukázku kreativního přístupu předvedla Mather Communications v guerillové akci pro Simply You Pharmaceuticals.

Mather Communications navázala na předchozí outdoorovou kampaň pro Clavin „erekce za plátnem“ realizovanou loni na podzim.

„Přemýšleli jsme nad dalšími netradičními způsoby, jak oslovit cílovou skupinu uživatelů. Při hledání vhodných paralel nás napadly povadlé lampy pouličního osvětlení. Tak se zrodil nápad jednu z nich prostě napřímit,“ nabízí vysvětlení Account Director Mather Communications František Mareš.

Další kreativní akce by měly následovat. „Oblast, kterou se značka Clavin zabývá, je pro cílovou skupinu často citlivým tématem. Proto v kampaních pracujeme s nutnou nadsázkou. Jsme rádi, že klientovi v tomto směru odvaha rozhodně nechybí,“ řekl Managing Director Mather Communications, Ondřej Obluk.

Pro Clavin pracuje kreativní tým ve složení Jiří Langpaul, Tomáš Belko a Marek Hes ve spolupráci s Františkem Marešem.



27. Leden 2011

Štítky:  , ,

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT