Absolvujte vojenskou misi v kreativním e-mailu britské armády

E-mailingová kampaň britské armády opět přesvědčila, že ostrovní království má zřejmě ty nejnápaditější vládní kampaně na světě. Tentokrát mohli adresáti prožít vojenskou misi přímo v těle e-mailu.

Start Thinking Soldier

Zadavatel: British Army
Agentura: TEQUILA\London
Země: Velká Británie
Rok: 2009

Zadání

Britská armáda se neustále snaží získávat do svých řad nové posily. Cílí pochopitelně zejména na mladé lidi ve věku 17 – 21 let, a proto se snaží o moderní marketingové kampaně.

Jednou z nich je Start Thinking Soldier (Začni myslet jako voják), jejímž základem je interaktivní microsite, která návštěvníka vtáhne do děje, a udělá z něj na chvíli součást vojenského týmu operujícího v terénu.

Cílem kampaně bylo zvýšit návštěvnost této microsite.


Řešení

Agentura TEQUILA\London vytvořila HTML e-mail, který navazoval na interaktivní microsite a nutil příjemce „myslet jako voják.“

E-mail jej uvrhl do nepřátelského prostředí, kde se musí pod tlakem rozhodnout, jaké budou další kroky jeho týmu.

Celá „akce“ probíhala v malém okně v rámci e-mailu. Adresát v něm viděl vždy jeden obrázek s popisem situace a možnými variantami dalšího postupu.

Jakmile se rozhodl, kterou z možných akcí zvolí, měl za úkol posunout obraz v okně doprava nebo dolů. Pokud se rozhodl správně, čekalo jej další dilema, v případě nesprávné volby mu obrázek oznámil, že se dostal se svým týmem pod palbu a má se vrátit na předchozí pozici.

Takto děj pokračoval skrze správná rozhodnutí k poslednímu obrázku, jenž vyzýval k absolvování dalších misí na microsite projektu.

Webovou verzi e-mailu si můžete prohlédnout a vyzkoušet zde.


Výsledek

Průměrná míra prokliku se zvýšila z 12 % na 47 %.



inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT