Absolut Vodka a Jameson spustili nové zábavné on-line aplikace

Možnost složit si vlastní rockovou píseň a sdílet ji na Facebooku nabízí na svém novém webu Absolut Vodka. Whisky Jameson zase v marketingu využívá novou on-line hru, která je napodobeninou Člověče, nezlob se!

Kampaň na adrese www.absolutrockedition.cz vznikla na podporu on-trade kampaně Absolut vodky, ve které si mohou návštěvníci za 2 panáky zahrát na „kytarovém simulátoru“ přímo v hospodě, a ti nejlepší dostanou cenu.

Na stránkách clovece.jameson­.cz si návštěvníci mohou zahrát hru Člověče, ber to s nadhledem! Ke hře je možné přizvat až 5 přátel a netradiční je pohyb hráčů oběma směry po hrací ploše.

Obě aplikace vytvořila agentura První multimediální.



Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT