»Vymazlená« direct marketingová kampaň pro OBI v podání rakouské asociace DMVÖ

Rakouská direct marketingová asociace DMVÖ připravila velkou akci »PIMP MY CAMPAIGN« (»Načančej mou kampaň«), jejímž prostřednictvím klientům optimalizuje jejich direct marketingové kampaně, a dokáže jim tak zajistit zvýšení obratu i posílení vztahů se zákazníky. Kampaně využívají cíleného oslovení a výsledkem je jednoznačně měřitelné zvýšení responze a obratu. Do projektu se zapojily především retailové společnosti, např. OBI, DM Drogerie, Alba Moda, KIKA, Kastner & Öhler a další. Kampaně budou prezentovány na konferenci Den direct marketingu 31. 3. Jako ochutnávka je zde kampaň OBI ZAHRADNÍ MAILING.

Kampaň pro OBI: responze 29 %

NÁZEV KAMPANĚ: OBI zahradní mailing

KLIENT: OBI

AGENTURA: Straberger conversations, člen DMVÖ

DORUČOVATEL: Österreichische Post AG (Rakouská pošta), člen DMVÖ

REALIZACE: 2012

OBI se řídí myšlenkou inovátorství v oblasti DIY a proto neustále udává nové tóny na poli výběru, zážitku z nákupu a tržních formátů.

Zadání: Jak se nám podaří oslovit pomocí mailingu zákazníky OBI ještě přesněji a přitom v souladu s kreativní kampaní, a je vůbec možné, aby optimalizace mailingu zákazníky motivovala k upřednostňování nabídek DIY?

Optimalizace: V souladu s kreativní kampaní na téma »Zahrada Ráj – jednoduše pro každého vznikly dvě rozdílné varianty mailingu: pro muže a pro ženy.

Cíl: Jádro sdělení reklamní linie OBI má být zákazníkům zprostředkováno i formou mailingu, a nabídnout jim tak na základě personalizovaných reklamních sdělení další přidanou hodnotu. Zároveň šlo o měřitelné zlepšení odezvy.

Jak se to dělá: Poukazy byly upraveny v souladu s různými zájmy zákaznických skupin. Pro každý druh mailingu byl použit klíčový vizuál, který odpovídal pohlaví adresáta. Opačné pohlaví přitom ustoupilo do pozadí. Po uplatnění poukazu rozeslal OBI formou personalizovaného newsletteru kromě děkovné zprávy i žádost o feedback. Newsletter obsahoval kromě toho i odkaz na mobilní aplikaci OBI Mobile App s exkluzivními nabídkami, vyhledávačem poboček, čtečkou QR kódů apod.

Výsledek: DVOJNÁSOBNĚ VYŠŠÍ ODEZVA Nezvykle velký úspěch mailingu předčil očekávání všech zúčastněných na celé čáře. Díky rozlišnému oslovení žen a mužů coby Ev a Adamů v zahradním Ráji se v pravý okamžik sezony podařilo posílit zahrádkářské téma ještě více. Ve srovnání s podobným mailingem z minulého roku se odezva pro OBI zdvojnásobila.

Program a možnost registrace na konferenci Den direct marketingu ZDE.



10. Březen 2014

Štítky:  , , ,

inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT